اس ام اس های جدید 94
عمس پست

غضنفر دولا میشه که آینه ای که رو زمین افتاده رو برداره، خودشو تو آینه میبینه، میگه:" ببخشید، نمیدونستم ماله شماست یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی... به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت !

اس ام اس رایتلی باحال

من گفتم بیا پایین؟ حالا اومدی بیا تا یه چیزی بهت بگم رایتل نسل جدید ارتباطات شارژ رایتل اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

سبو بشکست و دل بشکست و جام باده بشکست خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن !

رایتل و ایتور

دخترا و پسرا نازنین.......دوست جونیام به نظرتون رایتل بهتره یا ایرانسل ؟ من خودم ایرانسل دارم به نظرتون رایتل بخرم؟ خرید شارژ رایتل ⸮رفتم سر کلاس به بغل دستیم میگم :رایتل خریدم. بعد از ده دقه فکر کردن میگه :اندرویده? کلا از زندگی نا امید شدم :اخه این چه رفیقاییه من دارم غضنفر میره خواستگاری ، بعد که دختره رو میبینه ازش می پرسن: خوب چطوره؟ پسندیدی؟ غضنفر میگه : اینجوری که نمیشه . یه محرمیتی چیزی بخونین ، درست و حسابی ببینمش. اونا رو محرم می کنن و یارو حسابی می بیندش. ازش می پرسن: خوب بالاخره پسندیدی؟ جواب میده : نه! دماغش خیلی بزرگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 تير 1394برچسب:, | 22:23 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |